Souldrottningen fick lämna

Ännu en vecka av idol var nyligen och som vanligt bloggar jag mina åsikter om alla.

Robin B: Jag har väl nämnt innan att jag på senare tid tycker han blivit bättre? Jo, det har jag, och det håller jag fast vid. Förra veckan var han inte så jättebra men idag tyckte jag om det igen. Btw gillade jag hans frisyr.
Sepideh: Soulmästaren fick lämna idol denna gången. Dagens framträdande var verkligen dåligt måste jag erkänna, både för att det inte var en version som passade låten och att den inte heller passade hennes röst med så mörka toner. Men jag tycker ändå om henne, fast idol är ingenting som passar hennes röst.
Kevin: Ja, nu var det maltesens tur att ta tag i svenska språket i en hel låt. Uttalet var faktiskt bättre än förväntat, trots att man inte hörde alltid vad han sjöng. Juryn tycker jag verkligen överdrev, han var inte bra. Personligen gillar jag inte hans röst alls, men det är ju en smaksak.
Alice: Hon glänser alltid, precis som idag. Jag kan inte förstå att hon inte hängde löst, men någon måste ju göra det. Och trots allt var ju så gott som alla jättebra idag.
Johan: Jag måste erkänna att han var ovanligt bra idag. Faktiskt hans bästa framträdande i hela idol. Istället för att trycka sin röst till max sjöng han vanligt och lät inte så plågad heller då. Givetvis kan han ju fortfarande inte sjunga, men idag gick han ett steg frammåt. Det verkar som om Charlotte Perelli (som hade små lektioner med idolerna) lyckades lära honom något vettigt, hoppas han kan fortsätta med det nästa vecka.
Robin E: Han fortsätta sjunga rock och det tycker jag passar honom utmärkt. Han gjorde låten bra och nästa vecka hoppas jag han kan göra det ännu bättre. Hörde på teve att det är rocktema nästa vecka, och om någon ska göra det bra är det ju trots allt Robin E.
Anna: Hon valde en låt av en artist som sjunger med kraft, precis som Anna. Jag trodde inte att hon skulle kunna lyckas tack vare att han har så mycket power i sin röst, men hon gjorde det lysande. Ballader med mycket kraft är underbara när hon sjunger dom helt enkelt.
Lars: Ärligt talat vet jag inte vad jag ska säga. Jag känner mig alldeles stum av chock. Vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Kommentarer

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0