En glad dag

Som ni kommer ihåg om ni läst min blogg innan har jag senaste dagarna varit förkyld och deprimerad. Idag har det varit tvärtom. Jag tänkte först inte gå till skolan men gick i alla fall. Sedan var jag där och slutade tre timmar tidigare och åkte hem med bussen. Värdet var fint hela tiden och plötsligt fick jag en slags konstig energi som fick mig att känna mig levande.

Fast det är faktiskt inte första gången. Jag brukar ofta ha det så, först vara deprimerad ett tag innan jag plötsligt en dag lyser och och blir jätteglad. Jag har funderat över vad det kan vara för lösningar på det och kommit på att jag kanske är väldigt väderberoende till psyket. Som idag lyser solen och jag är glad. Igår var det molnigt och regnigt, då var jag deprimerad. Allt dethär låter säkert jättekrångligt, men jag förklarade så gott jag kunde. Huvudsaken just nu är i alla fall är att jag fick skriva av mig.

Hur blir ni när vädret ändras?

Kommentarer
Skrivet av Ida (diskho)

Jag blir glad när det regnar! xD

2008-09-06 @ 21:57:51

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0