Föräldrakväll

Idag var det föräldrakväll på skolan. Rektorn och de två biträdande rektorerna pratade om skolan, inriktningarna och lite annat blandat. Efteråt visade jag min pappa lite grand av skolan såsom radiorummet, några skärmar som finns uppfällda och lite annat som man kunde använda och titta på. Men i alla fall, det som sades under kvällen fick mig att tänka till lite om de olika inriktningarna. Fortfarande tror jag som innan att jag ska satsa antingen på Radio eller Text, men det är ju fortfarande många veckor kvar innan jag väljer inricktning. För dem som inte vet (vilket säkert är alla) ska man efter 10 veckor välja vilken inricktning man vill syssla med och sedan hamna i sådana klasser. Det finns 6 olika profiler att välja bland som jag inte orkar berätta om, i alla fall idag. Faktiskt så orkar jag inte berätta om något mer idag alls, för jag ska gå och sova nu. Godnatt, imorgon väntar en ny dag.

Kommentarer

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0