Hur gick Idol för grabbarna?

Dagens stjärna: Lars, helt klart! Jag trodde han skulle försöka hitta någon gitarrlåt som han skulle spela till och att resultatet skulle bli halvkrassligt, men när han började sjunga blev jag glatt chockad. Skälvklart dagens stora stjärna.

Dagens besvikelse: Det var ingen särskild person som jag blev besviken på, för jag kände bara igen fyra av dem varav två är mina favoriter. Så jag vill inte peka ut någon särskild som en besvikelse, jag hade helt enkelt inte förväntat mig särskilt mycket om man säger så.

Den som åkte ut: Det blev Rasmus och Jesper som hängde löst och av dem åkte Rasmus. Synd att det inte var jesper som åkte. han är för lik Ola och dem andra gamla idolerna enligt min mening.

Kommentarer

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0