Skola igen

Hela denna veckan är det produktion igen. Idag har vi fotograferat en buss och en kopp samt räknat ut arean och volym på dem olika sakerna. Eftersom temat är det geografiska Rummet är det en hel del matte inblandat, men det är ganska okej. Vi ska göra ett radioprogram där vi berättar om olika saker/former i vår vardag och jag ska berätta om cylindern, även kallat koppen. Så jag får väl komma på något att skriva om den som jag sedan kan berätta om.

Idag ska jag i alla fall till stallet. Sist hade jag en söt häst som heter Gry, men idag blir det en annan. Jag hoppas vi ska rida ut eller hoppa terränghinder, det är det som är roligast. Annars ska jag väl bara slappa när jag är kommer hem och eventuellt läsa Eclipse/Ljudet av ditt hjärta.

Nu ska jag stänga ner, det verkar som om vi får sluta tidgare. Vi ses!


Kommentarer
Skrivet av Lellan

Whiie, fota bussar vill jag med göra i skolan x]

2008-09-29 @ 19:05:20
URL: http://craptzz.blogg.se/
Skrivet av Victoria

Ska ni göra radioprogram? O.o Låter skojj. ^^



Hoppas det går bra på ridningen. :D <3



2008-09-29 @ 19:16:58
URL: http://panicpoem.blogg.se/

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0