Skolan igen

Åter igen sitter jag i skolan och gör ingenting. Nu ska vi göra olika projektarbeten och i eftermiddag ska jag ut och intervjuva. Men nu har jag absolut ingenting att göra, så jag skriver lite här.

Förresten kan jag säga vad jag upptäckte förra veckan. Jag skulle titta på en bild på google när hemsidan som kom fram under fångade mitt intresse. Jag läste lite av den oc jag blev helt fängslad. Länken tänker jag inte lägga upp men personen som skrev hade underbara tankar och uttryckssätt.

Kommentarer
Skrivet av Vicky

Hoppas det går bra med projekt arbetena och intervjuerna och allt annat du gör i skolan. :D

2008-09-15 @ 20:59:34
URL: http://panicpoem.blogg.se/

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0