Talang

Idag hade jag text på schemat. Först pratade läraren på om själva inriktningen och det var intressant. En tidning som hon visade var doppad i kaffe för att få ett gammalt utséende ifall någon bryr sig. Men sedan pratade hon om hur man bygger upp en berättelse för att den ska bli bra. Efter en kort paus skulle vi själva skriva en kort berättelse med googlade bilder till. Jag blev ganska snabbt klar och lät henne läsa den. Det enda tipset hon kom med var att jag skulle dra ut på det lite mer på ett ställe, annars hade jag talang för att skriva. Talang, det är speciellt det. Jag hade ändå inte försökt lägga ner särskilt mycket energi på den, men hon verkade ändå tycka mitt arbete vad bra. Jag är självklart glad att få en komplimang, men det kanske kommer försvåra mitt val senare. Eller förenkla.

Ni som läser min blogg, tycker ni jag har talang för att skriva? Ja eller nej? Vad kan jag förbättra?

Om du svarar, tack för att du tog dig tid.

Kommentarer
Skrivet av Vicky

Jag tycker du har talang, du ÄR bra att skriva, det finns det ingen som helst tvekan om.

Att läsa det du skriver är alltid lika kul. Du formulerar dig på ett sätt som gör det väldigt lätt att läsa.

Jag kan int komma på något du skulle unna förbbättra, jag tänte ett tag på det, men jag kommer inte på något.

Du är jätteduktig, Bella. :)

2008-09-13 @ 14:32:56
URL: http://panicpoem.blogg.se/

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0