Trötthet kommer snabbt

Senaste dagarna har jag känt mig väldigt trött tidigt på kvällen. Det känns inte som om jag har licka mycket fritid, men det är inte det. Nu ska jag i alla fall snart gå och sova, så jag åter igen får sova ut länge. Imorgon ska jag vara med min kompis som jag förresten träffade på bussen idag. Det var första gången på en månad jag träffade henne så jag blev jätteglad. På lördag ska vi dessutom på Laserdome som "kalas" för att jag nyligen fyllde år.

Nu ska jag i alla fall sova. Förresten har jag kommit på att jag inte har berättat någonting om mig någonstans, så jag kommer nog göra det också inom en snar framtid.

Kommentarer
Skrivet av Vicky

Hoppas du bra! Och länge. :D <3 ^^



Berätta om dig själv låter som en skojj ide. :)

Om du vill kan du ju även berätta om hur det gick på "kalaset" efteråt, det skulle iallafall jag tycka vore roligt att läsa om.^^

2008-09-17 @ 18:45:24
URL: http://panicpoem.blogg.se/

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0