Igår hjälpte jag till

Igår hade klubben sin egna tävling och jag var där på eftermiddagen/kvällen för att hjälpa till. Finns inte så mycket att säga, bara att jag vände siffror och snackade och tog det lungt. Men ändå blev man helt slut efter dagen och slutligen skulle vi åka hem. Lagom att komma hem när Robinson var slut, så vi slog igång det fårn hemsidan och såg det direkt efteråt istället. ;)
Men sedan var jag helt slut och gick och lade mig (det är därför jag inte bloggade om det igår). Trots det kände jag mig konstigt nog tillräckligt pigg för att läsa, så jag läste ett halvt kapitel innan jag tillslut somnade.

Kommentarer
Skrivet av Victoria

Aoow, men gick det bra för dig? xD Du har missat att nämna det. ^^ <3

2009-04-05 @ 13:26:19
URL: http://panicpoem.blogg.se/

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0