Jag behöver tänka

Jag har nu bestämt mig för att tvinga på mig själv en paus med bloggandet. Detta av flera olika anledningar.
• När jag kommer tillbaka hoppas jag att intresset växt igen och att jag börjar blogga mer aktivt och med mer nöje.
• Oftast tar jag bara pauser utan att säga något. Jag tycker det är fel mot er och ibland får jag nästan skuldkänslor för att jag inte bloggat, men nu låter jag er veta om det.
• Jag måste tänka på hur jag ska göra med bloggen. Jag tycker det är dags att välja ett tema att blogga om. Personligen tycker jag inte det är så kul att läsa om främmande människor som bloggar om sina liv (bortsett från vissa undantag). Dock verkar några tycka att jag bloggar bra, så jag får fundera på hur jag gör. Personligen känner jag i alla fall att det måste bli någon skillnad. Designen ska jag dessutom se över och göra om när jag kommer tillbaka, men fram tills dess får jag fundera på vilken stil jag ska ha osv.
• I veckan ska jag få en ny kamera (när den kommer in till butiken). En Canon Canon PowerShot SX200 IS i röd färg, rättare sagt. Så från dess kommer jag bli upptagen med den, och har ni tur får ni se lite bilder.

Ja, där har ni lite anledningar. Hoppas ni kan acceptera dem, annars får ni väl stänga ner fönstret. Jag beräknar att vara tillbaka ungefär på fredag, men det kan bli längre. Vi ses!


Här har ni den. Visst är den snygg? ;)

Kommentarer
Skrivet av Foki

Det är lösnaglar! :D



Ååh! Kul med ny kamera! :D



Kram

2009-05-01 @ 16:16:05
URL: http://foki.blogg.se/
Skrivet av Vendela

Den var jätte fin (kameran!)

2009-05-05 @ 09:09:35
URL: http://veida.blogg.se/

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0