Lite sent, men här kommer en "lov-rapport"

Idag var Påsklovet slut och det var bara att ge sig tillbaka till skolan. Jag måste erkänna att det faktiskt var ganska trevligt, i alla fall att återse kompisarna. Men att lektionerna inte var så roliga är en helt annan dak. ;)

Vad har jag då gjort på lovet för att slösa bort tiden? Mest har det blivit datorn. En dag var jag ute med min mamma och cyklade. Det är verkligen vackra miljöer vi har här! Tyvärr glömde jag ta en bild, annars hade ni fått se.
Annars blev det enda "vettiga" som blev av ett LAN. "Vad är då det?"  tänker ni säkert. Jo, det är när man samlas ett gäng och kopplar samman alla datorer till ett nätverk. Enligt Wikipedia är dem vanligaste sakerna att göra att dela filer med varandra eller att spela. Vi gjorde bara det andra alternativet - hela natten! Ett tag mådde jag inte så bra och var nära att ge upp, men hopplös som jag är stannade jag uppe ändå. ;) Men när klockan var åtta på morgonen och vi skulle byta spel till ett som jag itne hade installerat gav jag upp och gick och lade mig.

Så det är ungefär vad som har hänt. Några frågor? Fråga på!

Edit: Hade planerat ett tag nu vad jag skulle skriva om och funderat på bussen och annat vad jag skulle ta med. Dum som jag är glömde jag bort och skriva när Lizzie bjöd hem mig på Påskafton. Vi åt god mat (grillad kyckling för mig, hon som är vegeterian tog en bit lax, sedan åt båda potatissallad till), kollade på film och senare också Robinson. Filmen minns jag inte vad den hette, men det var en kille med saxhänder. Han hette i alla fall Edward, vilket påminde mig om Twilight. ;) Förlåt så mycket för att jag glömde skriva det Lizzie! <3

Kommentarer
Skrivet av Victoria

Hihi. Skojj. :') <33

Men hade du ett bra lov då? =) <3

Åh, härligt med vackra miljöer. x') <3 Synd att du glömde kameran, men du kan kanske fota nån annan gång istället? =)

Cyklade ni långt och var det varmt? :P =)

2009-04-14 @ 16:01:04
URL: http://panicpoem.blogg.se/
Skrivet av Mia

sv; låter bra. (: har redan fått höra av alla mina kompisar vad som händer, så inget kommer bli en överraskning dessvärre. fast det verkar som att det blir lite mer invecklat än nödvändigt. (; håller på med den tredje nu och är helt trollbunden! älskar alla böckerna. :) vad tyckte du om dem?

tack tack!

2009-04-14 @ 16:47:38
URL: http://notapoet.blogg.se/
Skrivet av Louise

En fråga : Glömde du mig? ='( Enda vettiga sak: LAN... =(

2009-04-14 @ 19:29:38
URL: http://youwearmeout.blogg.se/
Skrivet av Anna

Shuue!

Kunde knappt sitta rakt bakom bänken idag! xD

LAN är så jekla kul! hare gött!

(lägg gärna en comment på min blogg)

2009-04-14 @ 20:40:37
URL: http://bluesoap.blogg.se/
Skrivet av BJERNHAGEN

Men tackdu! :)

2009-04-15 @ 18:04:09
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Skrivet av E

Edward Scissorhands! :D

2009-04-16 @ 18:06:12
Skrivet av Bella

E: Ja, så hette den. :D Jag tackar. ;)

2009-04-16 @ 23:14:10
URL: http://eclece.blogg.se/

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0