Vad har hänt idag då?

Idag har jag absolut inte gjort någonting vettigt. När jag vaknade gick jag och åt frukost och tog det lungt framför teven ett tag. Sedan flytte jag plats till datorn och började spela Sims. Sedan har det inte blivit mer gjort -  om man bortser från att jag inte åt vid datorn och såg Talang klockan åtta.
Nu ska jag i alla fall försöka få mig en liten blund i ögonen. Imorgon har (badminton)klubben jag är med i sin egen tävling och jag kan tyvärr inte vara med eftersom jag är sjuk. Men jag ska ändå försöka ta mog dit och hjälpa till. Man kan ju alltid vända siffor?

Kommentarer
Skrivet av Victoria

Är du sjuk? =( <333 Vad är det för fel? =( Hoppas det går bra iallafall. =D <3

2009-04-04 @ 13:03:28
URL: http://panicpoem.blogg.se/

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0