Vad har hänt?

Jag har ju(ynka) fyra premuranter på blogglovin och ett tag försvann dem. Jag tänkte fråga ut er om vad ni vill läsa om, men nu såg jag att jag hade fyra stycken igen.
Men jag frågar er ändå. Jag tycker nämligen det känns som om intresset för denhär bloggen (både från er och mig själv) har minskat. Jag vet inte längre vad jag ska skriva om och att skriva om min vardag känns så... tråkigt. Det finns redan några tusentals bloggar om det. Jag vill göra något unikt. Samtidigt vore det bra för mig också om jag vet att både ni och jag kan vara intresserade av det som skrivs.

Så med andra ord: jag ska försöka hitta en bra inriktning att blogga om. Har ni förslag/idéer/tips?

Kommentarer
Skrivet av Malish

Blogga om alla dina ondskefulla... LAN! >8D

2009-04-21 @ 17:18:53
Skrivet av Victoria

Vad vill du själv blogga om? Det kan ju vara en bra fråga att ställa sig istället för att fråga andra. För hur unikt blir det då?

Jag kan hålla med om att bloggen inte är så unik just nu, även om du är det, men vad som gör den unik är något bara du kan komma på, inte jag eller nån annan heller. Tänk inte så mycket på andra och vad dom kommer tycka och hur många och vilka som läser.



En annan sak jag har tänkt på ett tag är att du ofta skriver att du ska skriva mer om en viss grejj eller visa bilder på något och sen kommer det aldrig en fortsättning på det, det är om jag ska vara ärlig inte så skojj om man läser bloggen varje dag.



Bilder är alltid roligt och jag skulle vilja se bilder på saker du gör, som när du rider och sånt och även läsa om det. Och framförallt om dina tankar och känslor, för ibland och jag menar inte det på något elakt sätt, känns bloggen lite opersonlig och "tom".



Du är verkligen jättebra på att skriva, bättre än dom flesta, och utrycka dig och jag skulle bli glad om jag hade hälften av din talang, när det gäller att utrycka sig i ord.



Iallafall så läser jag din blogg varje dag, för att jag tycker om den och framförallt dig och jag komemr fortsätta göra det.

Sen fattade jag inte riktigt vad du menade med att dina prenumeranter kom och försvann? xD Jag prenumerar iallafall.



Det blev långt, men säg till om du inte fattade något eller vill att jag ska utrycka mig på något bättre sätt. =)

2009-04-21 @ 18:06:33
URL: http://panicpoem.blogg.se/
Skrivet av Kaninälskaren

Nej sluta inte blogga om din vardag, använd dig av fler bilder istället. Bilder säger mer än tusen ord. Jag tycker du skriver bra och ingående.

Det viktiga i detta är inte att vinna läsare, jag tror säkert att du är en ung stark kvinna som kan stå för det du gör.

Annars tycker jag det hade varit roligt om du kollar på program som Talang och kommenterar vad dommarna tycker, tror det skulle kunna bli väldigt roligt och lite fräckt. Önskar dig lycka till med bloggandet och sluta aldrig blogga!

2009-04-23 @ 00:06:10
Skrivet av Anna

Hello there! Jag tycker redan att din blogg är skit bra och tänker hela tiden "Jag kan aldrig skriva lika bra som Bella".

Skriv om sånt som du tycker om och kanske specifiera dig p något intresse?!

Hare bra! // anna

2009-04-23 @ 16:35:03
URL: http://bluesoap.blogg.se/
Skrivet av Myzzzan

JAg gillar din blogg fast jag är såå dålig på att både läsa och kommentera =__= sen är jag JÄTTE dålig på att skriva på min egen blogg fast jag sitter visd datorn typ 3/4 av mitt liv (nästan xD) men fortsätt med vad du skriver om nu tycker jag :P


Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0