Bilder från stan!

Jag lovade ju att ladda upp lite bilder från när jag gick runt och fotade lite, så här kommer dom. Hoppas ni uppskattar det. :)
Och anledningen till att kvalitén och färgerna är kassa är för att alla bilderna är plåtade med en mobilkamera. Hade jag planerat att fota hade jag tagit med mig kameran, men eftersom det blev så impulsivt blev det som det blev, Jag hoppas ni har förståelse och att ni tycker om bilderna ändå.



Ett nytt hus där dem innan hållit på och bygga. Senaste gången jag såg det huset (innan jag tog bilden)
var det byggställningar och annat som dolde det, men nu kan man se vad det är som ska ske där.



Påsen med idrottskläder fick jag bära runt på, men det gick väl an. Man kan skymta min handdduk innut påsen.



På andra sidan kunde man se min buss åka förbi- men på fel håll.



Bjuder på en liten bild på mig själv också när jag ändå håller på.



Precis utanför där min buss går kommer detta stället öppnas inom en snar framtid.



Min personliga favoritbild av dem jag tog. Den fick snyggast
skärpa och färger, även om inte motivet är det mest intressanta.



Idag sken solen åter igen och när jag hoppade
 av bussen var landskapet alldeles för vackert för att
ignorera. Jag var helt enkelt
tvungen att ta en bild...

Kommentarer
Skrivet av Daniel

Inga snygga karar i stan?

2009-02-28 @ 11:37:58
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Skrivet av Sara

svar: det är jag som sitter till höger :).

2009-02-28 @ 15:22:02
URL: http://dreyra.blogg.se/
Skrivet av Victoria

Fina bilder, Bella! :D

Älskar verkligen den sista bilden, helt underbar. <33 Och bilden på dig. :') <33

Och dom andra är också jätte fina. ^^

2009-02-28 @ 16:59:13
URL: http://panicpoem.blogg.se/

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0