Frågestunden är besvarad!

Tillslut har jag då svarat på alla frågorna som ni ställde i frågestunden. Jag vill bara tacka så hemskt mycket och hoppas ni slipper fortsätta undra. ;)

Linnea frågade:
1, Hur/när upptäckte du twilight? På ett forum var det många som pratade om den boken (ungefär i somras).  Nyfiken som jag blev lånade jag första boken. Snacka om att jag blev fast sedan!
2, Vilken är din favorit karaktär i twilight? Jag tycker om Jacob Black vädligt mycket. Han är så glad, snäll och... ja, helt perfekt.
3, Team Jacob eller Team Edward? Team Schweizland. Jag vill att Bella ska vara med Edward, men samtidigt vill jag ju att Jacob ska bli lycklig.
4, Hur gammal är du? 16 år, blir 17 i september.
5, Var är du ifrån? Jag bor och är uppvuxen i Skåne, men på min mammas sida har jag italienska rötter.
6, Läser du många bloggar själv? På bloggkoll bevakar jag totalt 25 bloggar, tyvärr är det sällan jag tar mig in till nya bloggar. Men i fortsättningen har jag bestämt mig för att försöka bli bättre på det, det är ju trots allt på så sätt man får nya kontakter.
7, Vad gör du annars på fritiden? Rider, spelar badminton, pluggar, sitter vid datorn och lite annat.
8, Om du har läst Breaking Dawn, vad tyckte du om den? Jag har ungefär 150 sidor kvar (vilket jag ska försöka läsa ut fortast möjligt, trots att jag inte vill att det ska ta slut). Och den är suverän! Tror det är min favoritbok i serien dessutom.
9, Vad betyder Eclece? Hur kom du på namnet? Eclece är min egen version av ordet Eclipse, som då en av Twilight-böckerna heter. När jag sa det för mig själv lät det häftigt, men när andra i min närhet säger det låter det ganska fult. Så jag funderar på att byta namn om jag kommer på något bra. Vad tycker ni läsare om det?

Jennie frågade:
Sen till frågestunden, vilka tre saker skulle du ta med till en öde ö? =)
Massor av mat, marknadens nyaste GPS och en båt.

E frågade:
Namn? Isabelle.

Ann-Gun-Britt-Marie-Lena frågade:
När upptäckte du Pyrre? 
(För dem som inte vet är det en karaktär i ett spel). När min bror började prata om Silent Hill.
Rider du? Japp, det gör jag. :)
Isf, hur länge har du ridit? Om jag inte minns fel är jag inne på mitt fjärde år.
Har du något husdjur? Nope, inte ett enda.

Kanelbullen frågade:
Varför bestämde du dig för att börja blogga?
Egentligen började det som en liten kul grej. Jag är en människa som älskar att skriva, så jag skaffade efter ett tags funderande en blogg på en superenkel men tråkig hemsida. Efter ett par år tröttnade jag på den och valde blogg.se istället- något jag inte ångrar. ;)

Louise frågade:
1. Kan du lova att skiva minst ett inlägg varje dag? =) Jag kan inget lova, men jag ska försöka. ;)
2. Kan du lägga upp mer bilder? xP Japp, något jag redan lovat.
3. Vilken är din fawo blogg? Jadå, en väldigt bra fråga. Jag tror inte jag kan peka ut någon "specielll" så, men alla bloggarna jag följer tycker jag om väldigt mycket.
4. Läser du de "stora" bloggarna? Som Kenza o blondinbella...? Nej, ingen av de bloggarna som större delen av befolkningen känner till. Men vissa av dem jag följer är inte särskilt små.

Foki frågade:
Vad tycker du om att läsa hos andra bloggarna? :) Allt möjligt. Allt från naglar, animé, pärlplattor, Twilight, vardagsliv...
Favvo färg? Rött.
Ha du någon hobby? Japp. Datorn, läsa, rida, spela badminton...

Amanda frågade:
1. Vad är ordet du använder mest i meningar?
Hmm... Riktigt svår fråga, men jag säger nog ordet "typ" ganska mycket när jag pratar. "Nog" är kanske också ett vanligt återkommande ord.
2. Tycker du om dillblandad sill? Det låter inte alldeles för hemskt, så jag hade säkert kunat äta mig mätt.

Saos frågade:
Vad är din favoriträtt som du lagar själv? (recept)
Fortfarande bor jag hemma och lagar inte mat särskilt ofta. Men om jag skulle laga något så blir det väl... mackor. ;)
Om du vann 10 miljoner, vad var det första du skulle spendera pengar på? Jag skulle spendera dem på mitt bankkonto- spara till bättre behov.

Victoria frågade:
Vad tycker du om att fota? Menar du om jag tycker det är roligt? I så fall ja, men det känns som om jag aldrig har något jag kan plåta.
Hur ofta brukar du fota? Sällan. Vid speciella tillfällen och ibland till vardags när jag får något ryck.
Vad fotar du helst? Landskap är det bästa jag vet att fotografera. Stora, öppna åkrar, med en vacker himmel... Perfekt!
Och det kommer komma mer bilder i din blogg? xD Förmodligen. ;)


Åter igen är jag mycket tacksam för alla frågorna. Om det kommer en till frågestund i framtiden hoppas jag ni har hunnit komma på några nya frågor. ;)


Angående Linneas fråga om namnbyte får jag se hur det blir med det. Men i så fall blir ni informerade om det, så ni behöver inte vara oroligt. ;)

Kommentarer
Skrivet av Victoria

Hihi, nice. ^^ xD Men jag kan inte se hela texten, högst upp är det en bild med frågetecken som skymmer. Ska det va så? =/ ^^



Jaa, gillar du också att fota landskap? :'D Jag älskar det. ^^ Det är så vackert. :') <3 Om du har några bra bilder kanske du kan lägga in dom? ^^ Om du känenr för det bara såklart. =)

2009-02-14 @ 19:06:49
URL: http://panicpoem.blogg.se/
Skrivet av Foki

jättehärliga svar! :)



// Jag önskar dig en trevlig alla hjärtans dag!

kram

2009-02-14 @ 22:48:43
URL: http://foki.blogg.se/
Skrivet av Foki

sv: tack :) jag är 17 år :) hehe



// Ha en bra dag

2009-02-15 @ 14:00:30
URL: http://foki.blogg.se/
Skrivet av Ann-Gun-Britt-Marie-Lena

Tack för svar 8D xD

2009-02-15 @ 17:29:14
Skrivet av S A O S . B L O G G . S E

svar: Det var så lite så! :) Kul att läsa svaren.



haft en bra alla hjärtans? kram

2009-02-15 @ 21:59:39
URL: http://saos.blogg.se/

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0