Höjdhopp och snö

Idrotten idag var faktiskt rolig- höjhopp. I början tänkte ångrade jag nästan lite att jag var med, men hon delade upp oss i två grupper. Självklart valde jag den "lätta" gruppen för nybörjare. Så det första vi gjorde var att gå fram till mattan och kasta oss på den. Sedan gick vi steg för steg tills jag slutligen hoppade 105 cm med stång. Det var minsann vågat av mig. ;)
Men under resten av dagen har jag haft lite ont i ryggen, tydligen så var det jobbigare än jag trodde. Fast det fick jag tåla en gång.

Sedan har jag ju iten hunnit berätta att här har snöat! Jag kommer inte riktigt ihåg när det kom, men om jag minns rätt så var det i tisdags. Så utanför fönstret har jag nästan en decimeter med snö.

Hade tänkt lägga in en bild, men eftersom min egen dator inte vill fungera måste jag använda en bärbar. Och för att koppla in mobilen (som jag antagligen fotat med då) måste man ha en ledig USB-plats i datorn, men där måste jag ha inkopplat en liten kloss som ser till att jag får internet. Men för eller senare kommer det, lovar jag. ;)

Oh, nu är det matdags! Fiskpinnar och pommes frites om jag hörde rätt innan. See ya!

Kommentarer
Skrivet av S A O S . B L O G G . S E

svar: Jamen eller hur! (^^,)



planer för helgen? kram

2009-02-13 @ 03:12:46
URL: http://saos.blogg.se/

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0