Hoppsan!

Idag har det hänt lite blandade småsaker som jag kan ta upp.

• Vi slutade en halvtimme från svenskan.
• Förutom det fick vi veta att vi den 16:e april (på lärarens namnsdag) ska gå på teater. Klockan 19.00 på kvällen, så jag får väl helt enkelt kolla upp vad det är för något. Verkar i alla fall bli intressant.
• Utdelning av rosor i skolan. En tjej fick 30 rosor av sin kile, vilket jag räknade ut har kostat 450 spänn. Förklaringen var att dem träffades den 20/10, och tillsammans blir det ju 30. Hon storgrät av glädje, kul för henne. :)
• Imorgon ska jag hoppa in i en tävling för att hjälpa badmintongänget. Måste stiga upp lite mindre än en timme innan jag vaknar första skoldagen. Perfekt start på lovet.
• Ja, du läste rätt; jag har fått sportlov!

Så som ni ser ska jag upp tidigt imorgon, så jag får helt enkelt gå och lägga mig nu. Beräknar inte att vinna något, men på så sätt kan vi i alla fall ha några spelare med där. När jag kommer hem igen ska jag börja svara på era frågor. Vill verkligen tacka så mycket för alla frågorna jag fick, ska bli roligt att svara på dom. :3

Kommentarer
Skrivet av Julia ^^ (Kanelbullen på Pollux)

Hellu Bella =] Du har värkligen en superfin blogg :3 roligt med sportlov (: Jag tar och länkar till din supersnygga blogg =}



Kramis !

2009-02-14 @ 11:05:30
URL: http://jfphoto.blogg.se/

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0