Nya prylar!

Idag började dagen med att jag sov till tio. Sedan gjorde jag inget särskilt- spelade Goo (som jag skrivit om innan, hittar dock inte inlägget) några timmar och klarade flera banor som jag aldrig tidigare klarat. Sedan blev jag skjutsad till träningen och spelade badminton. Totalt blev det två singelmatcher och tre dubbelmatcher och ska jag vara ärlig var jag riktigt dålig idag. Shit happends, antar jag. Men när jag kom hem hade min mamma köpt lite prylar till mig. :)



• Nytt nagelset. Denna gången med olika blommor som var jättesnygga (uppe till höger).
• Stort set med pärlgrejer som innehöll 15,000 pärlor, 4 plattor, inspirationsbok, papper för att stryka pärlorna och en CD till datorn. Med hjälp av den skivan kan man fixa sina egna bilder och göra pärlplattor av det.

Tack för det. :)

Nyss såg jag "Trollkarlens hemligheter" eller något på 5:an. Det är en maskerad trollkarl som avslöjar olika trick. Det är kul att kolla på, försöka komma på hans hemligheter själv osv. ;)

Kommentarer
Skrivet av Myzzzan

Trollkarens hemligheter är roligt att kolla på :P försöker också lista ut hur han gör mm x)



Shiit det var aslänge sen jag höll på med pärlor kom jag på :O men det är väldigt roligt :P men hade gött så läge ska försöka uppdatera min blogg snrt så fort jag orkar xP

Skrivet av Foki

vad rolig med nya prylar ;D

2009-02-04 @ 15:26:36
URL: http://foki.blogg.se/

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0