Inspiration!

Vissa dagar känns det jätteroligt- andra vill man det verkligen inte. Vet du vad jag pratar om? Jag pratar om att läsa andras bloggar. Idag var det i alla fall en bra dag för bloggläsning, så det är vad jag gjort en stund. Bland annat hittade jag en spännande blogg med en tjej som hade gjort pärlplattor. Sådana som jag gjorde när jag var liten ju. Jag kollade på några saker hon hade gjort och fick en plötslig lust att göra något liknande själv. Så jag letade lite i några skåp efter pärlplattor (pärlorna vet jag var jag har- jag råkade välta ut dem innan idag...) men blev besviken när jag inte hittade det någonstans. Lusten att göra det finns fortfarande kvar och för tillfället kollar jag igenom en katalog på nätet där det står om pärlplattor. Kanske borde jag ta tag i mina drömmar och utföra dem för en dag? Trots allt verkar det inte alldeles för dyrt. Särskilt som jag redan har pärlor (fast jag ska nog se över hur bra dem är).


Kommentarer
Skrivet av S a n n a

svar: Ja visst är den häftig! jag älskar den! (^^,)



angående pärlor, det är i princip ingen skillnad i kvalité mellan olika pärlmärken så du kan med fördel använda dom du har hemma! lycka till!

2009-01-30 @ 01:41:14
URL: http://saos.blogg.se/

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0