Nya prylar!

Denna helgen har jag inställd på en sak: plugga. Det är ungefär det jag gjort hela dagen, med små pauser. Trots det har jag mycket kvar. Därför var det en glad överraskning när mina föräldrar kom hem med nya nagelprylar till mig- som dem hade handlat åt mig. Tack! :)



Det jag fick är:
•  Ett genomskinligt, glittrigt nagellack
•  Läppglans
• Sett för att kunna göra fransk manikyr
• Set med stenar och annat att ha som dekoration (Favoriten!)

Har redan börjat planera något fint till naglarna. ;)

Kommentarer
Skrivet av Anonym

Ja du kan köpa dem i nagelbutiker eller på www.knnailproducts.se lycka till

2009-01-25 @ 23:10:21
Skrivet av Alicia - foto, shopping, sång, hästar

jag älskar det lipsylet :-) fast dom har tagit bort det ljusrosa verkar det som. min favoritfärg alltså.

2009-01-25 @ 23:18:27
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0