Måste få skryta lite ;)

Under denna veckan har jag fått reda på flera olika betyg. I många av ämnena var jag ganska säker på att jag skulle få VG, men till min stora glädje förvandlades många av dem till MVG. Speciellt förvånad blev jag om svenskan, där jag var säker på ett VG om jag hade tur. Det var tydligen min turdag. ;)
Om man då ska ställa upp det som ett diagram (om man nu känner för att vara lite proffesionell och mattematisk) skulle det se ut såhär:

MVG-betyg:
Textkommunikation A, Mediekunskap, Arbetsmiljö och Samhälle plus Svenska A.
VG-betyg:
Matte A och Medieproduktion.
G-betyg:
Historia A och Engelska A.
IG-betyg:
Inga. Pluggis som jag är.

Några roliga betyg som ni vill dela med er av? :)

Kommentarer
Skrivet av Malish

Jag får mina betyg ikväll, men jag får iallafall MVG i engelska >:D

2009-06-11 @ 17:45:15
Skrivet av Hanna

hihi jag fick ig i allt

2009-06-12 @ 18:44:25
Skrivet av Linnea

Grattis grattis! Alltid kul att få mvg:n som man inte räknat med ;) Jag fick också ett par stycken när jag gick ut :)

2009-06-15 @ 19:17:08
URL: http://twerds.blogg.se/
Skrivet av Myzzzan

Va skoj^^ Grattis!


Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0