Lost - beroende eller intresserad?

Egentligen kan man säga att detta började för någon vecka sedan. När vi (familjen) åt middag fördrev vi tiden med att se ett avsnitt om dagen av Lost från den nya säsongen som sänds i Usa nu.  Tillslut såg vi ifatt avsnitten och vi väntar med spänning på nästa avsnitt.
När jag senare sitter på mitt rum får jag plötsligt en idé: jag ska börja se om serien ända från början! Så i lördags började jag och nu har jag sett minst tre avsnitt om dagen. Det är helt enkelt omöjligt att slita sig, det är bara för... bra. ;)

Vad tycker ni jag är: insatt eller beroende?


Kommentarer
Skrivet av Vendela

Svar: Vi får hoppas att de var författaren som VERKLIGEN kom på Twilight.. Annars kanske de inte blir en New Moon-film? :O

2009-05-06 @ 09:39:21
URL: http://veida.blogg.se/
Skrivet av Vendela

Svar: Jo, det förstås.. Som sagt, vi får hålla tummarna att new moon kommer ut när den skall :)

2009-05-06 @ 14:26:03
URL: http://veida.blogg.se/
Skrivet av Kaninälskaren

Du är beroende.

2009-05-09 @ 13:15:26

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0