Skolan...

Har en del i skolan nu, så jag har lite läxor jag måste fixa. Detta ska bland annat fixas/fixat till nya projektet med temat Saga och sanning, Mod osv. Det har fått många namn. ;)
Som sagt, de sakerna som hör till projektet är:
• En redovisning på svenskan om en gud (på fredag!).
• En uppsats om en historisk människa från 1900-talet.
• En krönika om mod.
• Tidningsartikel om någon som varit modig under 1900-talet.

Känns som om det är mer, men inte vad jag kommer på för stunden. Hur som helst måste jag komma igång och träna på min redovisning nu, så vi ses en annan gång.

Kommentarer
Skrivet av Anna-Josefin

Haha jag utnämnde din blogg till veckans blogg på min blogg! xD

2009-05-15 @ 21:00:51
URL: http://bluesoap.blogg.se/

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0