Gröna naglar

Sitter på lektion nu. Vi ska egentligen jobba med en lång text, som ska vara klar i slutet av veckan. Men jag känner mig helt slut i hjärnan, så jag tar en paus. ;)
Jag har ju berättat om nagelprylarna jag beställde. Slutligen dök det upp. Visserligen var det försenat, men jag satte igång så fort jag fick chansen. Jag måste säga att det var otroligt lätt och smidigt. Så länge man inte snålade med färgen var det till och med lättare än de andra grejjerna jag har gjort med mina naglar. 5/5 poäng, utan tvekan! (Sedan är det en annan sak att det var ganska dyrt och att det tog längre tid än det stod på hemsidan, men det låtsas vi inte om).
Ska nog måla om dom snart, det har börjat bli lite slitet. Och så har jag blivit sugen på något med silver i! Det var så längesedan jag använde den färgen... Jaja, här kommer bilden på det jag har nu.

Kommentarer
Skrivet av Lise

Du måste ju uppdatera bloggen :(

2009-10-12 @ 00:37:46
Skrivet av Bella

*Sv:* Haft lite att göra, men senare i skolan hoppas jag det blir tid över. ;)

2009-10-12 @ 06:31:09
URL: http://http:/eclece.blogg.se

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0