Silver och svart!

Var inte på ridningen igår (har ont i ryggen, men det är så gott som borta nu) och istället tog jag mig tid att måla om naglarna. Kände för att lägga ner lite arbete på det nu, så jag målade tånaglarna mörklila och händerna fick en silver, som jag velat ha ett tag. Senast jag hade den var... i somras, kanske? I alla fall. Jag dekorerade med en svart fyrklöver också, för att ge det lite mer "stil". Blev nöjd med de två första, sedan gick det utför. ;p Kanske inte syns så tydligt, men på lillfingret och ringfingret finns det en liten "svans" på klövern också. Förhoppningsvis ser man inte det för tydligt, så jag slipper tänka på det alltför mycket. ;)

Kommentarer
Skrivet av Sofia

Snygga naglar och snygg blogg! Vi saknar dig på pf, men jag fattar att du inte loggar in där mer, börjar faktiskt bli lite tråkigt...

//hästtokig på pf

2009-10-13 @ 20:22:06
URL: http://soffanbloggisch.blogg.se/
Skrivet av Stina

Gud va fin blogg! Du borde göra fler videoinlägg:)

2009-10-14 @ 10:03:26
Skrivet av Bella

*Stina Sv:* Tackar. :) Jodå, fler videobloggar ska komma. ;)

2009-10-14 @ 12:09:34
URL: http://eclece.blogg.se/

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0